donderdag 30 juni 2011

Something old, something new

is the theme of the challenge at Sweet Stampin' Challenge blog. Something new is a die from Marianne design which I used with green cardstock from Color Core, the embossing is better to see now. Something old I've used is the designpaper, it's from Kelly Panacci, one of the first papers I bought when I used to scrapbook a lot, before making scrapcards. Stamp a magnolia coloured with the derwent pencils. Flowers, buttons, lace, brads etc from my stash.
--------------------------------------------------------------------------
is het thema van de challenge bij Sweet Stampin' Challenge blog. Something new is een stans van Marianne Design die ik pas gekocht heb en die ik gebruikt heb met het groene cardstock van Color core zodat je het embossing veel beter ziet. Something old is het design papier van Kelly Panacci, een van de eerste papiertjes die ik gekocht heb toen ik nog veel scrapbookte, voordat ik scrapkaartjes maakte. De stempel is een Magnolia die ingekleurd is met de derwent potloden. Bloemetjes, knoopjes, kant enz uit mijn verzameling.

Ben nog steeds niet bevallen... ben inmiddels al 6 dagen 'over tijd'. Er rommelt nog niks maar dat wil niks zeggen, mijn mannetje is aardig nieuwsgierig... maar die moet nog geduld hebben haha.

Fijne avond

XX Corrie

2 opmerkingen:

  1. This is such a sweet image and I love the colours you have chosen. The embossing works really well behind the image too. Thank you for playing at Sweet Stampin' this week. Tracey x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk en mooi kaartje Corrie. De kleurencombinatie vind ik prachtig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen