vrijdag 24 juni 2011

Roundin' up some winter fun

This is my entry for the cupcake craft challenge blog, the challenge is to make a card from a sketch. I thaught lets make a winter card or else I dont have enough christmas cards this year! Papers from doodlebug, stamp is an oldie from Magnolia, coloured with the copics, flowers from prima, also I've used a punch from EK and a nestability die.
---------------------------------------------------------------------
Dit is mijn bijdrage voor de cupcake craft challenge waar je een sketch aan moest houden. Ik dacht laat ik maar eens een winterkaartje maken zodat ik hopelijk genoeg kerstkaartjes heb dit jaar. Papier is van doodlebug, stempel een oudje van magnolia, ingekleurd met de copics. Bloemen zijn van prima, heb ook een pons gebruikt van EK en een stans van Nestability. Tekst heb ik ooit van iemand gekregen en weet dus niet waarvan die is.
Ook ben ik vandaag uitgerekend maar er gebeurt nog niks maar dat wil niks zeggen... ben wel heel nieuwsgierig inmiddels :)

XX Corrie

4 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje Corrie.

    Groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great take on the sketch. Thanks for joining us at Cupcake this week and good luck :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A gorgeous card, you've done a great job with the sketch. Thanks for joining us this week at CCC.

    Liza x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel leuk kaartje Corrie en wat een schattig stempeltje!
    <Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen