dinsdag 14 juni 2011

hehe eindelijk

een berichtje na weer een lange tijd...
Hieronder wat foto's van mijn hobbykamer:

Links is genomen van achter de kamer, je ziet een standaard voor tijdschriften waaronder cards only's en magnolia magazines erin, daarnaast een kast met daarin al mijn cd's van vroeger en al het papier erin en mijn foto album (scrapbooken en albums van vroeger). Boven op de kast mijn stereotoren uit mijn puberteit... volumeknop werkt niet meer, hij gaat alleen maar harder dus je moet het volume regelen met de afstandsbediening.... ach maakt niet uit, heb iig muziek...

Hier onder een foto van mijn werktafeltje... nu lekker opgeruimd voor de foto maar verder is het meestal wel een zooitje erop. Uiteraard ook mijn naaimachine al gebruik ik hem niet zo vaak... Hieronder een foto van de achterkant (als je binnenkomt meteen rechts): Hier vind je al mijn knopen, bloemen, lintjes, stempels, stickers, rubons, inkt, overige tijdschriften en afdrukjes.... ben erg trots op mijn 'verzameling' al moet ik zeggen dat ik af en toe nog wel eens wat mis....


Hieronder een foto wat je ziet als je binnenkomt in de kamer: Links mijn tafel, onder de nis staan meerdere kasten met daarin nog meer hobbyspullen, zoals mijn copics, ponsen, rest papier, frummels en naaispullen. Er zit nog meer in maar ik weet het nu ff niet meer...

Zo dit was mijn hobbykamer... ben er heel trots op! Heb gelukkig ook nog wat inspiratie gehad om wat kaartjes te maken, tijd heb ik voldoende, heb nu zwangerschapsverlof en geniet nu nog van de rust... er kan elk moment wat gebeuren, ben nu 38,5 week zwanger!

Kaartjes volgen binnenkort, ben er eindelijk uit hoe ik de foto's op deze computer moet zetten, bleek iets heel simpels te zijn!

Dit was het voor nu, tot snel weer!


Groetjes Corrie

2 opmerkingen:

  1. Leuk om weer wat van je te horen.
    Wat een prachtig hobbykamertje Corrie
    Veel succes met de laatste lootjes van de zwangerschap.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Corrie,

    Had deze post van de week al gelezen maar het lukte niet om te reageren.Blogs heeft kuren...

    Je hobbykamer ziet er echt leuk uit.Heb je nu nog wel plek voor de babykamer???Geintje.
    Je bent het kaarten maken nog niet verleerd zag ik net in latere berichten die je hebt geplaatst.

    Nog even en dan ben je uitgerekend.Of zal die kleine nog even op zich laten wachten???
    Spannend hoor.Geniet nog even van je zwangerschap!

    Groetjes uit Spijkenisse,
    Harriët
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen