zondag 28 februari 2010

Winner candy & My birthday

Gisteren was mijn verjaardag en die heb ik heerlijk gevierd met een High tea, zie foto hierboven, Was helemaal goed gelukt, heb in totaal 15 uur in de keuken gestaan om alles te maken en voor te bereiden maar het resultaat mag er zijn. Het was echt superlekker maar heb niet alles kunnen proeven. Kortom mijn verjaardag was een succes!!

Yesterdag was my birthday and I celebrate it with a high tea as you can see on the picture above. Everything went well, 15 hours in the kitchen...pff... to make some cakes en to prepare but the result was super!! I didn't eat everything, it was too much but the things I ate were delicious!! In one word: a succes!!!

-------------------------------------------------------------------------

Zo nou laat ik niet iedereen te lang in de spanning zitten voor de uitslag van mijn candy. Ik heb alle namen op een briefje geschreven en het waren er nogal wat, meer dan dat ik had verwacht, en heb mijn mannetje een briefje laten trekken. Dit is de gelukkige winnaar:

So This is the result of my candy. I wrote all the names on papers en let my boyfriend draw a winner so this is the lucky one:

Nonna

Wil je me graag zo snel mogelijk mailen voor je adres, dan komt het snel jouw kant op (cdrooij@ysl.nl)

Iedereen bedankt voor het meedoen / Everyone thanks for joining my candy!!

XX Corrie

14 opmerkingen:

  1. nonna!!! gefeliciteerd! wat super voor je!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Nonna. En Corrie bedankt voor het mogen meedoen. En nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alsnog gefeliciteerd Corrie, wat een prachtige tafel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Congratulations to the winner.

    Your high tea looks fabulous Corrie - what a super way to celebrate your birthday.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd nog met je verjaardag meid en wat jammer dat je niet alles hebt kunnen proeven want het ziet er erg lekker uit !

    Winnaar van de candy ; proficiat
    Groetjes Metsje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog gefeliciteerd, ziet er lekker uit allemaal ;)

    Nonna gefeliciteerd met de candy..!

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww Corrie lijkt wel of ik jarig bent:)
    als eerste nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag:)

    eindelijk even tijd voor de pc,
    mijn dochter was gisteren op stap, dus ik mocht een dagje extra op de kleine meid passen:)
    heerlijk ondanks de regen lekker de stad in geweest, en dan nu even naar blogs gaan, zie ik dat ik de gelukkig winnar bent van jou geweldige candy:)
    echt ik gilde yeahhhhhhhhh ik heb gewonnen mijn man schrok zich wild;)
    ik zal corrie snel een email sturen met mijn prive gegevens:)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag, de foto doet me watertanden wat ziet dat er heerlijk uit zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ten eerste nog gefeliciteerd met je verjaardag en wat ziet die high tea er lekker uit meid. wat een leuk idee om dat zo te vieren. en nonna gefeliciteerd met je mooie prijs.
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. HAPPY BIRTHDAY!!! )))) So nice table )))

    BeantwoordenVerwijderen
  11. die high tea er lekker uit meid je moet wel les gevolgd hebben voor zoveel lekkers te maken zie al favo sta citroen taart zijn ze hier ook dol van hihi doeiiiiiiiiiiiiiii tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Corrie en Ninna...allebei van harte gefeliciteerd!!!
    O wat ziet dat er allemaal lekker uit...zeker nu ik aan de Sonja ben...jammie!

    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hallo corry.
    nog van harte met je verjaardag. en wat zien die hapjes r geweldig uit mijn complimenten.
    krijg r meteen honger van. liefs,Antonia

    BeantwoordenVerwijderen