zaterdag 20 februari 2010

Carnaval 2010



Al een poosje niks meer geplaatst, gewoonweg geen tijd om iets te maken maar vooral omdat ik het druk heb gehad, afgelopen weekend vanwege carnaval en daarna omdat ik lekker ziek ben geweest (bijna altijd na carnaval)
Heb ongeveer 300 foto's genomen en dit zijn er een aantal van. Van elke avond eentje omdat ik elke avond anders verkleed was.
Hier links een foto met een aantal mensen, ik was die avond als sneeuwwitje, rechts mijn vriendinnetje die er elke avond bij was.




Hier links een foto van de optocht, die is altijd op zaterdag en hebben we dit jaar bij vrienden gezien, normaal mis ik die altijd omdat ik dan al in de kroeg zit haha. Dit is het spookhuis en ik vind hem wel heel leuk.
Hier onder een foto van de 2e dag, met die leuke pruik die de hele tijd naar achteren zakte. Ik sta hier samen met mijn ventje op de foto.

Links is een groepsfoto van de zondag, de barman was zo lief om die te maken. Ik sta in het midden als Heidi. En onder was de laatste avond voor ons, we gaan meestal de laatste avond (dinsdag) niet meer omdat het maar tot 12 uur is. Ik was toen als gothic en sta samen met een vriend op de foto. Morgen komt er weer een kaartje!!
XX Corrie

2 opmerkingen:

  1. Amai, wat een leuke kostuums. Iedere keer wel iets totaal anders hé, van sneeuwwitje tot een gothic-girl.
    Groetjes, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo jij hebt aardig wat verkleedoutfits.Leuk!
    Maarre...nu is het carnaval voorbij dus hup aan de scrap..haha!

    XXX

    BeantwoordenVerwijderen