donderdag 12 november 2009

Dagje Den Haag afgelopen maandag was leuk, over het binnenhof gelopen en verder lekker geshopt, ik ben niet geslaagd, mijn vriend wel maar die moest nieuwe sportkleding hebben dus dat is niet zo moeilijk. Ik heb alleen een stukkie zeep gekocht bij lush die echt lekker ruikt. Vandaag ben ik naar de KreaDoe in Utrecht geweest en ben goed geslaagd, zie foto hieronder. Ik heb onder andere papier gekocht van Bo Bunny, Imaginisce en cardstock. Verder wat letterstickers van Making Memories. Ook 2 stempels van Magnolia, 3 stempels van Forever Friends en een paar van Hero Arts. Ook wat brads, bling, roosjes, knoopjes, kralen en lintjes. Ook nog 2 kleuren distress inkt met 2 waterpennen omdat ik dat ook wil uitproberen. En 2 ponsen waaronder de kleinste retroflower want die miste ik nog en een nieuwe borderpons. En nog wat lege cardeauzakjes die ik kan oppimpen. Heb best veel maar ben er wel heel blij mee.
En ook nog een kat in de zak gekocht ;)
hahaha nee hoor, had een papieren zak ergens bij gekregen en Smokey snuffelde eraan en heb ik haar in de zak gezet (ze vond het niet echt leuk zoals je ziet) en snel op de foto gezet, en dat was echt op het nippertje want 1 minuut later viel ze door de zak heen!!
Nou hoop ik vanaaf of later in de week weer iets leuks te maken, nu ik op de beurs ben geweest jeuken mijn handen om iets moois te maken!!
Tot snel weer!!
Groetjes!



4 opmerkingen:

  1. hihi leuke foto ! Leuke spullen heb je gekocht, veel plezier ermee !
    GR Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke spullen heb je op de KreaDoe gekocht.Was het een gezellige beurs?Heb je nog een hoop nieuws gezien?En was het erg druk?
    Wat een vragen hè...
    Ik zie al het moois wat je met deze spullen gaat maken hier wel verschijnen.

    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. PS:leuke foto van Smokey.
    Als ik per ongeluk een plastic of papieren tas op de grond laat vallen gaat Tommie er vaak inzitten.Is ook altijd zo'n leuk gezicht.

    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel plezier met je nieuwe spulletjes en de foto van de kat vind ik echt super lief!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen