maandag 9 november 2009

2 kerst kaartjes

Van de week nog 2 kerstkaartjes gemaakt, elke avond een klein stukje verder afwerken (zit nu op 31 kaartjes dus hoop er nog genoeg te maken om iedereen een eigengemaakt kaartje te sturen!) Papier is van doodlebug net als de brads. Linkerafdrukje en de tekstjes zijn van penny black, rechter afdrukje is van whiff of joy, allebei ingekleurd met de derwent potloden. Bloemen zijn van prima en het lintje komt uit mijn grote bokaal met lintjes (heb er ook veelste veel haha)

Vandaag gaan we naar Den Haag toe, mijn vriend en ik zijn 2 jaar samen vandaag(dat gaat zo snel, de tijd vliegt gewoon voorbij) dus gaan we daar een dagje naar toe, wilde gaan uitwaaien in scheveningen maar vind het errug koud buiten dus het word alleen maar shoppen en op het binnenhof kijken haha (misschien kom ik balkenende alweer tegen...).

Groetjes corrie

3 opmerkingen:

  1. Leuke kerstkaarten!
    Hebben jullie het leuk gehad in Den Haag?vast wel.

    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaartjes Corrie, super!
    Ik hoop dat je een leuk dagje Den haag hebt gehad.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen