maandag 19 oktober 2009

4 kerstkaartjes

Geloof dat ik nu wel een beetje uit mijn creatieve dip ben met al jullie lieve berichtjes! Gisteren bijna de hele dag heerlijk gefreubeld (dat was echt even geleden, een hele zondag lekker aan t hobbyen) en heb in totaal 9 kaartjes gemaakt en met eentje ben ik nog bezig, toen werd het donker... Bovenstaande kaartjes zijn gemaakt met het papier van DCWV. Linkerafdrukje is een magnolia, rechts een stamping bella afdrukje, beide ingekleurd met de derwent. Tekstafdrukje had ik nog in mijn verzameling afdrukjes liggen. Linkerbloemetjes zijn prima's. Bling is aangebracht met de hotfix. Op de rechterkaart zijn de boompjes van Making Memories.
Bovenstaande kaarten zijn beide gemaakt met de falala lijn van Making Memories, een lijn van vorig jaar maar vind hem nog steeds heel mooi. Linkerafdrukje is van Whipper Snapper, de rechter een magnolia, beide ingekleurd met de derwent potloden. Linker tekst is uit verzameling, de rechter van penny black. Bloemetjes en hulst is van dezelfde lijn.
Ben benieuwd wat jullie er van vinden!
Groetjes corrie

5 opmerkingen:

  1. Weet wel zeker dat je uit je dip bent,zien er super uit,fijne avond,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige en super leuke kaartjes Corrie. Ik ben blij dat je gisteren weer heerlijk hebt zitten freubelen.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er goed uit hoor! Doe er nog zo'n freubeldagje achteraan en je hebt alweer 18 kerstkaartjes, haha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat voor dip zat je in dan???
    Is nu echt niets meer van te merken...

    Bij mij is het inmiddels overgegaan in een chronische dip...haha!
    Donderdag komt Jantine.Dus wie weet dat ik dan wel een kaartje maak.

    XXX

    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Corrie, your cards are all beautiful, love the images, the papers and layouts
    hugs Mandy xx

    BeantwoordenVerwijderen