zondag 16 augustus 2009

Ook ik ga aan het bloggen

Tja, mijn vriendin had een blog en die volg ik trouw en vind het helemaal leuk!
Dus ook ik begin met een blog bij te houden, meteen een goed excuus om regelmatig een kaartje of iets anders te plaatsen.
Een kleine voorstelling: Ik ben Corrie, 28 jaar jong en woonachtig in Rotterdam samen met mijn vriend Johan en de 2 katten Smokey en Remy. We willen echter wel verhuizen en dat is terug naar Roosendaal waar we allebei vandaan komen. Ik werk fulltime als analist in het IJsselland ziekenhuis te Capelle a/d IJssel. Ben rond mijn 20e begonnen met kaarten maken (3D en andere technieken), paar jaar later kwam het scrappen en nu maak ik veel scrapkaarten. Ook maak ik af en toe een sierraad.

Dat was het voorlopig!
XX

1 opmerking:

  1. Heb ik weer een blog om te volgen.Zo kom ik helemaal niet toe aan kaarten maken...haha!
    Succes met je blog!

    Harriët
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen